CROS PLUS

Sâmbătă, 31 August 2024, ora 09:00

Traseu CROS PLUS 12 km

Detalii generale

Categorii de vârstă feminin & masculin:

Curse1.03-31.031.04-30.061.07-18.08Fata locului
CrosPLUS100 lei120 lei140 lei160 lei

Puncte de control, revitalizare și realimentare

Punct * Loc Tip Distanță[km]
P1 Valea Cetății REVITALIZARE km 3
P2 Poiana Sub Padina REALIMENTARE km 6
P3 ona Start/Sosire REVITALIZARE km 9
P4 SOSIRE REALIMENTARE km 12

Ce veți găsi în punctele de control?

Descriere traseu CrosPLUS

-> Startul va avea loc în fața primăriei Râșnov cu plecare spre str. Caragiale prin fața hotelului Radsor

->Se face dreapta pe str Florilor și din nou dreapta pe str Republicii, intrând pe o stradă pavată cu piatră cubică având în față cetatea Medievală Râșnov și pe stânga Biserica Evanghelică a comunității sașilor din Râșnov ce datează din secolul al XVI-lea.

->Se ajunge înapoi în Piața Unirii și se face stânga pe str Teilor fiind păstrată direcția înainte pentru a ajunge în Promenada Sisi.

-> La km 1,5 se face dreapta și se începe o urcare susținută prin pădure

-> Se va alerga pe un drum destul de larg, prin pădure. La prima intersecție a traseului se face dreapta și se continuă alergarea pe un traseu foarte accesibil pe curbă de nivel. La a doua intersecție, se continuă traseul tot la dreapta și după câteva sute de metrii urmează să se coboare spre intersecția drumului național ce coboară din Poiana Brașov spre Râșnov.

-> Se va traversa șoseaua, punct în care va fi amplasat primul punct de revitalizare pentru CROS.

-> Se intră din nou în pădure pe pista de biciclete, unde o primă porțiune din traseu este asfaltat, iar apoi traseul parcurge o frumoasă curbă de nivel doar prin pădure până se ajunge în poiana Sub Padina, locul de intersecție cu traseul de SemimaratonPLUS și MaratonPLUS – Aici vă aflați la km 6 și veți găsi amplasat primul punct de realimentare pentru CROS.

-> Se va continua coborârea drept înainte și se va ajunge pe un drum forestier, rapid care se finalizează cu intrarea pe șosea lângă Biserica Sfântul Nicolae.

-> Se face dreapta pe str. I.L. Caragiale și se aleargă în linie dreaptă spre zona de Start/Sosire.

-> Ajunși înapoi în Piața Unirii, se va face dreapta spre scările ce urcă la Cetatea Medievală Râșnov și se va continua traseul în întregime pe scări până se va ajunge între zidurile cetății.

-> Se va intra pe una din porțile special amenajate în curtea cetății, se va traversa întreaga curte a cetății și apoi se va coborî pe lângă Dino Parc, pe strada cu piatră cubică apoi se face dreapta pe lângă terenul de fotbal.

-> Se intră apoi pe șoseaua ce coboară din Poiana Brașov și în aproximativ 400m se face dreapta spre Piața Unirii și Sosire.

-> Traseul de CROS PLUS însumează 12 km și are o diferență de nivel pozitivă de +400 m.