Semimaraton PLUS

Sâmbătă, 31 August 2024, ora 09:00

Traseu SEMIMARATON PLUS 25 km

Detalii generale

Categorii de vârstă feminin & masculin:

Curse 1.03-31.03 1.04-30.06 1.07-18.08 Fata locului
SemiPLUS 120 lei 140 lei 160 lei 180 lei

Puncte de control, revitalizare și realimentare

Punct * Loc Tip Distanță[km]
P1 Poiana Cristian REVITALIZARE km 6
P2 Pârtia Lupului REALIMENTARE km 10
P3 Cheișoara REALIMENTARE km 14
P4 Poiana Sub Padina REALIMENTARE km 19.5
P5 Zona Start/Sosire REVITALIZARE km 23
P6 SOSIRE REALIMENTARE km 25

Ce veți găsi în punctele de control?

Descriere traseu SemimaratonPLUS

-> Startul va avea loc în fața primăriei Râșnov cu plecare spre str. Caragiale prin fața hotelului Radsor

->Se face dreapta pe str Florilor și din nou dreapta pe str Republicii, intrând pe o stradă pavată cu piatră cubică având în față cetatea Medievală Râșnov și pe stânga Biserica Evanghelică a comunității sașilor din Râșnov ce datează din secolul al XVI-lea.

->Se ajunge înapoi în Piața Unirii și se face stânga pe str Teilor fiind păstrată direcția înainte pentru a ajunge în Promenada Sisi.

-> La km 1,9 se face dreapta și se începe o urcare susținută prin pădure, care apoi va ajunge într-un drum forestier. Urcarea se continuă pe drumul forestier până se ajunge în Poiana Cristianului. La aproximativ km 6 va fi amplasat primul punct de revitalizare.

-> Din Poiana Cristianului se va traversa șoseaua și va urma o ușoară coborâre scurtă și intrarea pe poteca marcată spre baza pârtiei Lupului.

-> Ajunși la pârtia Lupului, veți întâlni primul punct de realimentare, la baza pârtiei amplasat la km 10.

-> Se urcă Pârtia Lupului pe toată distanța telescaunului inferior, apoi se va face brusc dreapta în pădure intrând pe traseu marcat cu punct albastru.

-> Începe o coborâre interesantă prin pădure, lungă de aproximativ 4 km și se ajunge la Cheișoara. Aici va fi amplasat al doilea punct de realimentare.

-> Se intră apoi din nou în pădure și se urcă spre Bisericuța Păgânilor. Înainte de a se ajunge la Bisericuța Păgânilor va fi amplasat cel de-al doilea punct de revitalizare.

-> În continuare, traseul de la Bisericuța Păgânilor este doar în coborâre. Poteca este generoasă iar traseul poate fi rapid pentru cei care iubesc coborârile.

-> Se va ajunge în poiana Sub Padina, unde traseul de CROS se intersectează cu cel de SEMIMARATON.

-> Aici vă veți afla la aproximativ km 19.5. Aici va fi amplasat cel de-al treilea punct de realimentare.

-> Se coboară în continuare drept înainte și se va ajunge pe un drum forestier, rapid care se finalizează cu intrarea pe șosea lângă Biserica Sfântul Nicolae.

-> Se face dreapta pe str. I.L. Caragiale și se aleargă în linie dreaptă spre zona de Start/Finish.

-> Ajunși înapoi în Piața Unirii, se va face dreapta spre scările ce urcă la Cetatea Medievală Râșnov și se va continua traseul în întregime pe scări până se va ajunge printre zidurile cetății.

-> Se va intra pe una din porțile special amenajate în curtea cetății, unde doi străjeri medievali vor veghea la intrare, se va traversa întreaga curte a cetății și apoi se va coborî pe lângă Dino Parc, pe strada cu piatră cubică apoi se face dreapta pe lângă terenul de fotbal.

-> Se intră apoi pe șoseaua ce coboară din Poiana Brașov și în aproximativ 400m se face dreapta spre Piața Unirii și SOSIRE.

-> Traseul de SemimaratonPLUS are o distanță de 25 km și +1030 m diferență de nivel.